SZURKOLÓI KLUB- GYIK
Regisztráció / belépés
Miért érdemes SZK tagnak lennem?
A Szurkolói Klub tagok az MLSZ által megjelölt mérkőzéseken való részvételért cserébe hűségpontokat gyűjthetnek. A leghűségesebb szurkolókat folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal jutalmazzuk, első körben az Aranyszintet elérő szurkolók elővételi jogosultságot kapnak a nemzeti férfi felnőtt válogatott hazai mérkőzéseire szóló jegy/bérletértékesítéskor, illetve idegenbeli mérkőzésekre csak Szurkolói Klub tagok vásárolhatnak jegyet.
Hogyan érhetem el az Aranyszintet?
Az MLSZ minden évben előre, a mérkőzésnaptár alapján meghatározza azokat a mérkőzéseket, amelyeken való részvétel esetén a Klubtag pontokat kap.Az MLSZ az adott naptári év végén (a legutolsó válogatott mérkőzés után) összesíti, áttekinti és feldolgozza a szurkolók által megszerzett pontokat és kommunikálja az Aranyfokozat eléréséhez szükséges ponthatárt a következő évre vonatkozóan. A 2025-ös évre az Aranyfokozat megszerzéséhez szükséges (2024-ben összegyűjtött) pontok száma: 300 pont.
Tudok jegyet/bérletet vásárolni regisztráció nélkül?
Nem. Az alap regisztráció elvégzése előfeltétele a jegy-és bérletvásárlásnak, valamint az MLSZ Szurkolói Klub rendszer használatának, de ez önmagában még nem jelent Szurkolói Klubtagságot, így további előnyökkel sem jár.
Kizárólag Szurkolói Klubtagként lehetséges részt venni a pontgyűjtésben, és a pontok által jegy/bérlet elővásárlási lehetőséget szerezni.
Miért van szükség regisztrációra?
Az MLSZ által szervezett mérkőzések döntő többsége fokozott vagy kiemelt kockázatú besorolású, ahol jogszabály alapján csak személyes adatok megadása után lehet jegyet/bérletet értékesíteni. A regisztráció után a szurkolónak jegy/bérletvásárláskor csak a regisztráció során megadott felhasználónevét kell megadnia. A regisztrációval az MLSZ részint a jogszabályi előírásoknak tesz eleget, részint egyszerűsíti a jegyértékesítési folyamatot. A stadionba belépéskor a rendező jogosult ellenőrizni a jegytulajdonos személyi azonosságát.
Mindenkinek kötelező a regisztráció? A gyermekemnek is?
Igen. Az alap regisztráció elvégzése alapfeltétele a jegy-és bérletvásárlásnak. A regisztrációt 18 éven aluli személyek esetében a törvényes képviselő valósíthatja meg.
Regisztrációkor muszáj megadnom a telefonszámomat?
A regisztrációkor kötelező a mobiltelefonszám megadása. Az MLSZ Szurkolói Klub üzemeltetője bármikor ellenőrizheti, hogy a megadott telefonszám valós-e, és a továbbiakban törölheti azon személyek regisztrációját, illetve kizárhatja az MLSZ Szurkolói Klubból azon személyeket, akik nem valós telefonszámot adnak meg. (Gyermekek esetén a törvényes képviselő megadhatja saját telefonszámát.)
Nem tudok belépni a fiókba. Mi a teendő?
Igényelj "Elfelejtett jelszót", amennyiben korábban már regisztráltál! Ehhez azt az e-mail címedet kell használnod, amit a korábbi regisztráció során használtál. Ha nem emlékszel a regisztrációs e-mail címedre, akkor a szóba jöhető potenciális e-mail fiókokban rá tudsz keresni esetleg az “MLSZ Szurkolói Klub” és / vagy “Üdv a csapatban!” kifejezésekre.
Ha korábban még nem regisztráltál, regisztrálj és lépj be az MLSZ Szurkolói Klubba.
Nem kaptam meg a fiókaktiváló levelet. Mit tegyek?
Ha korábban még nem regisztráltál, regisztrálj és lépj be az MLSZ Szurkolói Klubba. Ha a regisztrációs folyamat során nem találod / nem kaptad meg a visszaigazoló, fiókot megerősítő levelet, kérlek ellenőrizd a spam mappát, illetve szükség esetén keresd fel az MLSZ ügyfélszolgálatatot.
Keresd fel direktben a szurkoloiklub.mlsz.hu oldalt vagy töltsd le a Google Play / Apple Store áruházakból az „MLSZ Szurkolói Klub” applikációt, és ott be tudsz lépni a korábbi fiókadataiddal (e-mail cím, jelszó), amennyiben korábban már regisztráltál!
Hol találom a felhasználónevemet?
A felhasználónévnek a jegyvásárlás során a jegy/bérlet megszemélyesítésnél van jelentősége (pl. “csodacsatár” felhasználónév = Kovács János jegytulajdonos). A felhasználónév később nem módosítható.
Ha korábban még nem regisztráltál, akkor a felhasználónevedet a regisztráció során véglegesítheted. A 2024 év elején regisztrált szurkolóknak belépés után lehetőségük lesz a rendszer által felajánlott egyedi felhasználónév módosítására, vagy egy tetszőleges új felhasználónév megadására.
A felhasználónevet regisztrációt követően az SZK applikációban, illetve a szurkoloiklub.mlsz.hu oldalon ellenőrizheted.
Lehet ugyanaz a felhasználó nevem, mint másnak?
Nem. Egy felhasználónév kizárólag egy regisztrációhoz rendelhető hozzá.
Beléptem, de nem stimmelnek az adataim és nem tudom ezeket módosítani. Mit tegyek?
Amennyiben olyan adatot módosítanál, amit nem lehet az applikációban/weben, keresd fel az ügyfélszolgálatot!
Melyek a 2025-ös év pontszerző mérkőzései és mennyi pontot lehet szerezni?
Az MLSZ által 2025-ben pontszerzésre kijelölt mérkőzések, amelyek mindegyike 100-100 pontot ér:
2025.03.23. Magyarország – Törökország, Nemzetek Ligája mérkőzés, Puskás Aréna
2025.06.06. Magyarország – Svédország, felkészülési mérkőzés, Puskás Aréna
2025.05.14. MOL Magyar Kupa Döntő, Puskás Aréna
2025.10.11. Magyarország – Örményország, világbajnoki selejtező mérkőzés, Puskás Aréna
2024-ben voltam pontszerző mérkőzéseken, mégsem látom a pontjaimat a fiókomban. Mit tegyek?
A 2024-es pontok utólagos feltöltésére 2025.01.31-ig volt lehetőség az itt olvasható módon.
Hogyan halmozódnak a pontjaim?
Aki klubtagként az MLSZ által kijelölt pontgyűjtő mérkőzéseket a helyszínen szurkolja végig (beléptető rendszer adatai alapján), a mérkőzés után pontokat kap, melyeket legkésőbb az adott mérkőzést követő 5. munkanapon a rendszer jóváír a felhasználó profil oldalán.
Mindenki, aki újonnan lép be a Szurkolói Klubba, 0 pontról indul.Utólag nem írunk jóvá pontot.
Nem annyi pontot jelenít meg a rendszer, mint amennyi mérkőzésen kint voltam.
Csak saját jeggyel/bérlettel történő belépés esetén jár pont.
Egy nagyobb társaság esetén, amennyiben véletlenül elcserélték a jegyeket/bérleteket és nem saját jegyével/bérletével lépett be, úgy a pontot a jegyen/bérleten szereplő személy fogja megkapni. Nincs lehetőség a pontok személyek közti utólagos átvitelének.
A gyermekeknek is egyedül kell átmenniük a beléptetőkapukon. Amennyiben a gyermek a szülővel együtt halad át a kapun, az nemcsak szabálytalan (két személy lép be egy jeggyel/bérlettel), de így csak egy jegy/bérlet után fog pontot kapni. További kérdés esetén keresd fel az ügyfélszolgálatot!
Mikor látom, hogy milyen meccseken lehet majd pontot gyűjteni jövőre?
A pontszerző mérkőzéseket, valamint az egyes mérkőzésekért kapható pontszámokról az MLSZ mindig az adott évi versenynaptárral párhuzamosan legkésőbb az első jegy/bérletértékesítést megelőzően tájékoztatja a szurkolókat.
Az egy naptári évben megszerzett pontok három évig érvényesek, majd a negyedik évben törlődik az első évben gyűjtött pontok száma, és így tovább. A számítás szempontjából fontos, hogy az összegyűjtött pontok minden esetben kizárólag a következő szezonra aktiválódnak. Minden év végéhez közeledve, az utolsó pontgyűjtő mérkőzés után, ismerhetik meg a szurkolók a következő évre szóló aranyszint ponthatárait.
Hogyan gyűjthetem a pontjaimat? Milyen feltételeknek kell megfelelnem a pontgyűjtéshez?
Pontot csak Szurkolói Klubtag gyűjthet és csak a saját nevére vásárolt jegy/bérlet után.
Csak a publikus értékesítés keretében megvásárolt nézőtéri jegy/bérlet után jár pont, ingyenes, tiszteletjegy, VIP jegy után nem jár pont.
Pontot gyűjteni a magyar férfi A-válogatott hazai mérkőzéseire, valamint a Magyar Kupa-döntőre való jegy/bérlet vásárlásával, és a jeggyel/bérlettel a stadionba belépéssel lehet – vagyis csak a stadion forgóvilláinál érvényesített jegyek/bérletek után járnak a pontok. A belépést tényét a mérkőzés helyszínéül szolgáló stadion beléptető rendszere rögzíti. A beléptető rendszer által rögzített adatokat az MLSZ tényként kezeli.
A pontszerző mérkőzéseket, valamint az egyes mérkőzésekért kapható pontszámokat az MLSZ mindig az adott évi versenynaptárral párhuzamosan legkésőbb az első jegy/bérletértékesítést megelőzően kommunikálja a szurkolók részére.
A pontok jóváírása a mérkőzést követő legfeljebb 5 munkanapon belül történik
A klubtagok a saját pontszámukat láthatják a profil oldalukon.
Mikor élhetek az elővásárlási joggal?
A férfi A-válogatott hazai mérkőzéseihez kapcsolódó jegy/bérlet értékesítésnek három szakasza lesz:
1. Elsőként az Aranyfokozatú Szurkolói Klubtagok válthatják meg saját, illetve szintén minimum Szurkolói Klubtagsággal rendelkező barátaik, családtagjaik jegyeit/bérleteit.
2. A második szakaszban a Szurkolói Klub még nem Aranyfokozatú tagjai válthatják meg saját, illetve szintén minimum Szurkolói Klubtagsággal rendelkező barátaik, családtagjaik jegyeit/bérleteit.
3. A harmadik körben pedig az alap regisztrációval rendelkező érdeklődők vásárolhatnak jegyet/bérletet, akik nem léptek be a Szurkolói Klubba - ők megkötés nélkül vásárolhatnak bérletet/jegyet bárkinek (=nem kell SZK tagság), ha még van elérhető bérlet/jegy.
Hány jegyet és kinek vehetek elővételben?
Minden felhasználó legelőször a tagsági szintjének megfelelő időszakban tud jegyet/bérletet venni. Jegyhez/bérlethez csak azon szurkolók juthatnak, akik rendelkeznek regisztrációval.
Egy felhasználó egy mérkőzésre maximum 4 db jegyet/bérletet vásárolhat egy tranzakció keretén belül, melynek során a kosárban lévő jegyek/bérletek közül az egyik jegy/bérlet kötelezően a jegyvásárló nevével és személyes adataival kell megszemélyesítésre kerüljön. Ebből következően egy felhasználó, egy mérkőzésrecsak egy tranzakciótindíthat, ezalatt legfeljebb 4 db bérletet/jegyet vásárolhat a fentiek szerint. A megszemélyesítést kizárólag olyan személyre lehet elvégezni, akinek nincs, vagy még nem volt a nevén még névátírva sem jegy, vagy bérlet, vagy bérletből jegy az adott mérkőzésre. Több jegy/bérlet vásárlása esetén mindenki a saját profil oldalára kapja meg a jegyét/bérletét, kis idővel a vásárlás után, illetve a jegyvásárló, az összes belépőt megkapja a visszaigazoló e-mailben.
Az idegenbeli mérkőzések jegyvásárlása is klubtagsághoz kötött?
Az idegenbeli mérkőzésekre kizárólag MLSZ Szurkolói Klubtagok vásárolhatnak jegyet.
Hogyan írhatok át jegyeket/bérleteket?
Jegy/bérlet kizárólag SZK tagra írható át az itt olvasható szabályok szerint.
Az elővétel a bérletre is vonatkozik, vagy csak a jegyre?
Az MLSZ továbbra is tervezi bérletek árusítását az egyes sorozatokra, például EB-, VB-selejtezők, Nemzetek Ligája; a bérletértékesítés pedig ugyancsak a jegyértékesítés szabályai szerint történik, tehát az Aranyfokozatú Szurkolói Klub tagok ebben is előnyt élveznek.
Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngésző programok újabb verziója javasolt. A legnépszerűbb böngésző programok új verzióját a következő oldalakról tudja letölteni:
Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
Az oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot. Ha ebben az esetben is problémát észlel a weblappal kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy milyen jegyeket tettem a kosaramba?
A "Kosárhoz" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 15 perc.
Tudok jegyet foglalni?
Nem. A vásárlási rendszeren a jegyek foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 15 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.
Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?
A felnőtt férfi A-válogatott hazai és idegenbeli mérkőzéseire, valamint a Magyar Kupa döntőre Kkizárólag online lehetséges jegyeket vásárolni, azaz helyszíni jegyértékesítés nincsen! Az utánpótlás válogatottak, a női mérkőzések, a futsal mérkőzések és egyéb események esetében a jegyértékesítés a mérkőzés szervezője által közzétett információk alapján történik, így nem kizárt a helyszíni jegyértékesítés sem.
Mikor kötelező a névreszóló jegyértékesítés?
A sportról szóló 2004. évi I. törvény, illetve a sportrendezvények biztonságáról szóló 54/2004 (III.31.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó labdarúgó-mérkőzések során a kiemelt biztonsági kockázatú, vagy a Minősítő Bizottság javaslata alapján az ORFK egyedi döntése szerint a fokozott biztonsági kockázatú, vagy az MLSZ Fegyelmi Bizottsága által elrendelt mérkőzéseken a jegyértékesítést névre szólóan kell végrehajtani. Minden más esetben a mérkőzést szervező sportszervezet (a vendég sportszervezettel egyeztetve) saját hatáskörben dönt a névre szóló jegyértékesítésről.
Mit kell akkor tennem, ha azt írja ki a jegyrendszer, hogy a nevemre már vettek jegyet?
Amennyiben biztos benne, hogy ismeretlen személy élt vissza a személyes adataival, úgy jelezze ezt az ügyfélszolgálatunk felé legkésőbb a mérkőzést követő harmadik munkanap 12 óráig.
Vissza tudom vonni a vásárlást?
A "Fizetés" gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakíthatja a vásárlását. A "Fizetés" gomb megnyomását követően azonban Ön a jegyet megvásárolta és a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 1. §. (4) b) bekezdése alapján a vásárlástól való elállási jog nem illeti meg.
Mi történik azután, hogy kifizettem a jegyeket?
Ha kifizette a jegyeit a weboldalon, akkor belépőjegyeit ki kell nyomtatnia vagy le kell töltenie az okostelefonjára, illetve jegyeit bemutathatja a kapuknál az MLSZ Szurkolói Klub applikációjában is. Ha bármilyen problémát tapasztal a rendelésével kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személy nevét adja meg!
Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot (Amex kártya esetén 15 karakter) írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/29 - 2029. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód, de a felsoroltak mellett más kártyatípusokon is előfordulhat. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyet tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!
Mi történik, ha valaki átadja nekem az Ő nevére szóló jegyét? Bemehetek-e én azzal a jeggyel?
Nem. A Sporttörvény egyértelműen rendelkezik arról, hogy csak saját névre szóló jeggyel lehet belépni a mérkőzésre. A belépési pontoknál a biztonsági személyzet kérheti a személyazonosság igazolását. Amennyiben a jegy más nevére szól, a beléptetést meg kell tagadni.
Nem névre szóló jegyek esetén bárki beléphet a jeggyel a mérkőzésre (az általános szabályok figyelembe vételével).
Mit tegyek, ha tévesen adtam meg a számlaadatokat?
Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni.
A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak továbbított e-mailben kérheti.
Mit jelent az e-számla?
Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.
Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
Amennyiben elveszett a visszaigazoló e-mail, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tehetek, ha elnéztem a mérkőzés dátumát?
A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.
A bank- és hitelkártyára vonatkozó információk kezelése biztonságos módon történik-e?
Igen. A kártyás fizetés biztonságát az OTP Simple / K&H Bank jól kipróbált, biztonságos fizetési rendszere garantálják. A teljes fizetési folyamat biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül bonyolódik. Természetesen sem az MLSZ, sem az InterTicket nem jut az Ön bankkártyájának adataihoz.
Hogyan működik a voucher?
A szervezők dönthetnek úgy (jellemzően külföldi meccs esetén), hogy a vásárló jegy helyett ún. vouchert (utalványt) kap, amelyet egy előre megadott módon (általában a helyszínen, a mérkőzés előtt) válthat be jegyre. Fontos, hogy az ülőhelyek a jegy kiváltását követően kerülnek elosztásra, ezért az InterTicket és az MLSZ nem tud felelősséget vállalni azért, hogy a szervezők valóban biztosítják a kijelölt ülőhelyeket, illetve azt, hogy a kijelölt ülőhelyen ne legyen korlátozott a kilátás.
Milyen információkat tárolnak rólam?
A mérkőzésszervező, illetve a jegy értékesítője a jegyvásárláskor a névre szóló mérkőzéseknél a megadott személyes adatokat a Sporttörvénynek megfelelően az adatvédelmi jogszabályok előírásait betartva kezeli. A Sporttörvény alapján kezelt személyes adatok a mérkőzést követő 60 naptári nap elteltével automatikusan törlésre kerülnek a rendszerből. Más adatkezelésekre vonatkozóan, illetve további részletekért tekintse meg az Adatvédelmi Tájékoztatónkat.
Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?
Ügyfélszolgálatunkat az itt található elérhetőségeken érheti el.
A 15 perces vásárlási időkorlát hamarosan lejár.
A hátralévő idő:
tétel a kosárban
Fizetendő összeg:
Kérjük állítsa össze a kosarát újra!