Vásárlási tájékoztató

1. A szolgáltatás leírása

Ön jelenleg az InterTicket Kft. által a Magyar Labdarúgó Szövetség (továbbiakban: MLSZ) számára biztosított elektronikus jegyvásárlási rendszert használja. Az alkalmazás igénybevételével Ön az alábbiaknak megfelelően jegyet/bérletet/vouchert (továbbiakban: Belépőjegy vagy jegy) vásárolhat elektronikus úton egyes magyarországi vagy külföldi labdarúgó-mérkőzésekre. Az MLSZ jegyértékesítési oldalán Ön információt kaphat a magyarországi vagy külföldi labdarúgó-mérkőzésekről, az azokra megvásárolható jegykészletről és árakról. A kiválasztott mérkőzésre Belépőjegyet bankkártyája segítségével vásárolhat, amennyiben Ön elmúlt 18 éves, és nem áll ki- vagy eltiltás, illetve kizárás hatálya alatt az adott mérkőzésre és/vagy helyszínre vonatkozóan a Rendőrség által kezelt Sportrendészeti Nyilvántartás (továbbiakban: SRNY) szerint, továbbá megfelel a mérkőzésre/szektorra előírt feltételeknek. Névre szóló jegyértékesítés esetén csak amegfelelő szintű Szurkolói Klub felhasználónév megadása után lehetséges a vásárlás. A hazai mérkőzések szervezője az MLSZ, míg külföldön vagy idegenben megrendezésre kerülő mérkőzések szervezője a külföldi (hazai) sportszervezet (továbbiakban együttesen Szervező). A Szervező a jegyvásárlást további feltételekhez is kötheti, pl. útlevél számának megadása, vagy Szurkolói Klub tagság megléte, stb., melyről az adott mérkőzés oldalán kap tájékoztatást. Az oldalon megjelenő reklámok nem tartoznak az InterTicket Kft. hatáskörébe, azokat az MLSZ és a vele szerződésben álló szervezetek kezelik.

 

2. Jegykiválasztás

Felhívjuk a figyelmét, hogy a nézőteres és a szektoros jegykiválasztáshoz az Internet Explorer böngésző NEM támogatott. A legnépszerűbb, támogatott böngésző programok új verzióját a következő oldalakról tudja letölteni:

Mozilla Firefox letöltése

Google Chrome letöltése

 

2.1 Nézőteres kiválasztás

Azon mérkőzések esetében, ahol a jegyek helyre szólnak, a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” vagy „Elővásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér szektoros vagy székes megjelenítéssel.

 

2.2 Szektoros jegykiválasztás

Nagyobb nézőterek esetében először nem a konkrét székeket, hanem a szektorokat láthatja. A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még jegy. Ahol nincs már megvásárolható jegy a szektor szürke színű, a kijelölt szektor narancssárga színű jelölést kap. A szektor kiválasztása után a választott szektor üléstükre jelenik meg, míg a stadionnézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. A megjelenített szektor alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre és pozícióba. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a stadionnézet kicsinyített képére, vagy a jobb felső részen található “alapnézet” gombra () kattintva térhet vissza a stadionnézethez.

Az egyes szektorokban láthatja a még szabad helyeket is. Felhívjuk figyelmét, hogy a már kosárba helyezett, de még meg nem vásárolt jegyeket a rendszer szabadnak jelzi a szektor nézetben, ugyanakkor az adott ülőhelyek már nem kijelölhetőek, így ebből számszaki eltérések adódhatnak. Továbbá sok vásárló egyidejű vásárlása esetén előfordulhat, hogy egy szabad ülőhelyre egy másik vásárló már korábban rákattintott, így az Önnek még szabadnak jelölt ülőhely már nem kijelölhető és a rendszer „Sikertelen helykijelölés” hibaüzenetet ad.

 

2.3 Hely kiválasztása

Ha nem szektoros a nézőtér vagy már kiválasztotta a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatja. Itt megtekintheti és ki is választhatja az Önnek tetsző székekre megvásárolható jegyeket. A szabad helyek zöld színnel vannak jelezve. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az Ön által kiválasztott székekre kattint, annak színe narancssárga színűre változik, és bekerül a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Amennyiben kosárba tette jegyeit, de nem viszi végig a vásárlást, úgy a 15 perces kosáridő lejárta után a helyeket a rendszerben futó háttérfolyamat adott idővel felszabadítja, és újra kijelölhetővé válnak. De ezen idő alatt az ülőhelyek foglaltnak látszódnak. 

Amennyiben sok a vásárló, de már kevés a szabad ülőhely, és a vásárlók keresgélik a megfelelő helyeket, akkor a szabad ülőhelyek úgymond pulzálnak, hol szabadnak, hol foglaltnak látszódnak, illetve a szektoros nézetben a szabad helyek száma ennek megfelelően váltakozik, de nem azonnal frissülve.

A fizetés ideje alatt a helyek foglaltak maradnak, a fizetés ideje a 15 perces kosáridőn felül van. Sikeres fizetés akkor jön létre, ha a fizetési szolgáltató az adott tranzakciót sikeresnek jelzi vissza a jegyértékesítő rendszer részére. Amennyiben a fizetés sikertelen, és ezt a fizetési szolgáltató visszajelzi a jegyértékesítő rendszer részére, úgy a jegyek a kosárban maradnak és újabb fizetési kísérlet indítható. Amennyiben a fizetési tranzakció megszakad és a fizetési szolgáltató nem jelez vissza a jegyértékesítő rendszernek, úgy egy hosszabb (kb. 30 perces) várakozási idő letelte után a kosár kiürítésre kerül és a helyek felszabadításra kerülnek.

 

2.4 Jegyfelajánlás

Egyes szektoroknál vagy nézőtereknél úgynevezett „Jegyfelajánlás” működhet, amely esetében a rendszer automatikusan választja ki Ön számára a szabad helyeket a szektorban. Ilyenkor nincs lehetőség arra, hogy a vásárló maga jelölje ki a székeket. Amennyiben az adott szektorban Jegyfelajánlás működik, akkor a szektorra kattintva egy szövegdoboz jelenik meg. Ebben Ön választhat az elérhető árkategóriák közül, valamint megadhatja, hogy hány darab jegyet szeretne megvásárolni (itt a Szervező mennyiségi korlátot határozhat meg). Ezek után a rendszer az elérhető jegyek függvényében kiválaszt Önnek egymással szomszédos helyeket a megadott számban (amennyiben van még annyi szabad hely a szektorban), amelyeket a nézőtéren láthat kijelölve narancssárga színnel. Amennyiben további jegyeket szeretne hozzáadni, akkor kattintson a szektorra, adja meg a vásárolni kívánt jegyek számát és a rendszer újabb jegyeket ajánl fel Önnek. Amennyiben más szektorba is szeretne jegyet választani kattintson az „alapnézet” gombra () vagy a jobb alsó sarokban található nézőtérre, majd kattintson a kiválasztani kívánt szektorra. A kiválasztott jegyek összesített száma egyik esetben sem haladhatja meg a Szervező által meghatározott, maximálisan kosárba helyezhető jegy-darabszámot.

 

2.5 Érkezési sorrendes vagy állójegyes jegyvásárlás

Amennyiben a nézőtér, vagy annak egy szektora nem számozott ülésrendes - tehát a mérkőzésre szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, a meccsre a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet jegyeket a kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma – mérkőzésenként változó mértékben – limitált lehet.

 

2.6 Böngészés a jegyek kosárba helyezése után

Az első jegy kosárba helyezése után 15 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A 15 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra.

 

2.7 Elfogyott jegyek

Amennyiben egy mérkőzés mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben nincs több megvásárolható jegy vagy jelenleg nem értékesítünk jegyeket.

 

2.8 Előszoba működése

Az egyes mérkőzések esetében a nagy érdeklődésre tekintettel a Jegyértékesítő a Szervezővel közösen dönthet ún. előszoba rendszer alkalmazásáról. Előszóba rendszer (másnéven várakoztató oldal vagy sorbaállító) feladata a vásárolni szándékozó szurkolók várakoztatása, sorba állítása, és a jegyértékesítéshez történő szabályozott módon való beengedése. Erre a jegyértékesítő rendszer működésének fenntartása céljából van szükség. Az MLSZ a jegyértékesítés körében iparági szabványnak tekinthető Queue-It előszoba rendszerét használja. Felhívjuk figyelmét, hogy az előszoba használata Internet Explorer típusú böngészővel NEM lehetséges.

Az előszobába belépett szurkolók kapnak egy belső azonosítót és ez alapján tartja nyilván őket az előszoba rendszere. A belső azonosító eszközhöz (számítógép, mobiltelefon tablet, stb.) és böngészőhöz kötött, azaz ha ugyanazon a gépen a vásárló egy másik típusú böngészőt is megnyit, akkor másik belső azonosítót is fog kapni. Azonban, ha a vásárló az első böngészőt bezárja, majd megnyitja újra, akkor a már kiadott belső azonosítót használja a rendszer, azaz a rendszer megjegyzi a vásárlót (ezért is lehetséges például sorbanállás közben a böngésző bezárása, majd visszatérés a sorba a pozíció elvesztése nélkül).

Az előszoba rendszer indítása általában a jegyértékesítés kezdő időpontját megelőző néhány órával történik. Ekkor a vásárlók NEM kerülnek még sorbaállításra, de mindenki megkapja a belső azonosítóját, így a rendszer mindenkit nyilvántart. Ezt az időszakot nevezzükelő-előszobának. Ebben az időszakban a vásárlók láthatják a jegyértékesítésig hátralévő időt.

Az értékesítés kezdő időpontjában az előszoba szoftvere az elő-előszobába belépett vásárlókat VÉLETLENSZERŰEN sorba rendezi. A sorbarendezés a belső azonosítók alapján történik, azaz azt is besorolja a rendszer, aki időközben valamilyen oknál fogva bezárta a böngészőjét (és ha mégis visszatér a vásárló, akkor már sorszámmal fog rendelkezni).

A sorszámmal rendelkező vásárlókat az előszoba meghatározott keretek között engedi be a jegyvásárlási felületre figyelembe véve a rendszer terheltségét. Amennyiben Ön sorra kerül, úgy Önt a rendszer előzetesen értesíti az előszoba felületén (és ha e-mailes értesítőt is kért, akkor e-mailben is), és 5 perce van belépni a felületre. Az öt perc letelte után, ha nem lép be, akkor visszakerül az előszobába a sor végére. A belépett vásárlónak lehetősége van jegyeket/bérleteket vásárolni az előzetesen megadott darabszámon belül. Alapértelmezésben a kosáridő 15 perc, plusz a fizetés ideje. A vásárló a sikeres jegyvásárlás után visszakerül az előszobába a sor végére. Újabb vásárlók akkor tudnak belépni a jegyvásárlási felületre, ha a bent lévő vásárlók már vásároltak vagy kiléptek, azaz a sor olyan ütemben halad, amilyen gyorsan a már bekerült vásárlók a vásárlási folyamatot végig viszik. Ezért kérjük, hogy előzetesen készüljön fel a jegyvásárlásra, azaz döntse el melyik szektorokba és milyen árkategóriájú jegyeket kíván megvásárolni és legyen több lehetséges forgatókönyve is, továbbá készítse elő a vásárláshoz szükséges adatokat és bankkártyáját is, ellenőrizze, hogy bankkártyáján rendelkezésre áll-e a kívánt fedezet, illetve a banki tranzakciót szükség esetén jóvá tudja-e hagyni mobiltelefonján.

Az újonnan érkező vásárlókat az előszoba a sor végére sorolja be. Az előszoba rendszer mutatja, hogy hány vásárló áll Ön előtt a sorban. Azonban vásárlói szokások mutatják, hogy egy-egy vásárló akár több eszközről is sorban állhat, illetve egy-egy jegyet/bérletet vásárolni szándékozó társaság minden tagja külön-külön is sorban áll. Ha egy vásárló sikeresen bejut és jegyet/bérletet vásárol, akkor a többi sorban álló eszközével már nem fog belépni, illetve a társaság többi tagja sem fog jegyet/bérletet vásárolni, így a sorszámok akár gyorsabban is fogyhatnak Ön előtt. Azonban azt is figyelembe kell venni, hogy egy vásárló akár több jegyet/bérletet is vehet, így a szabad jegyek/bérletek száma gyorsabban fogyhat, mint a sorszámok.

Felhívjuk figyelmét, hogy attól, hogy az előszobából bekerült a jegyértékesítő felületre, még nem biztos, hogy van szabad, kijelölhető ülőhely. Mivel egyidőben több ezer vásárló is lehet a webshopban és egy vásárlás során több jegyet/bérletet is ki lehet jelölni, így adott esetben akár több ezer jegy/bérlet is lehet vásárlás alatt. Amíg a vásárlás sikeresen le nem zárul, addig a jegyek/bérletek nem tekinthetőek eladottnak, de kijelölhetőnek sem. Amennyiben egy vásárlás nem zárul sikerrel, úgy a jegyek/bérletek visszakerülnek kijelölhető állapotba kis idő múltán.

Amennyiben a minden jegy/bérlet elkelt, úgy az előszoba lezár. Erről minden éppen sorbanálló vásárló azonnal értesítést kap, illetve, ha kért e-mailes értesítőt, akkor e-mail értesítőt is kap.

 

3. Elővásárlás

3.1 MLSZ Szurkolói Klub

A rendezvény Szervezője lehetőséget biztosíthat arra, hogy az MLSZ Szurkolói Klub tagjai már a publikus jegyvásárlási időszak előtt váltsanak jegyet egyes mérkőzésekre. A bejelentkezett szurkoló az aktuális tagsági szintjének megfelelően tud jegyet vásárolni az egyes mérkőzéskere. Amennyiben a Szurkolói Klub tagsági szintje megfelel az adott mérkőzés adott értékesítési periódusának, akkor a szurkolónak megjelenik a Jegyvásárlás vagy Elővásárlás vagy más hasonló tartalmú gomb és beléphet a jegyvásárlási felületre.További részleteket és előnyöket lásd aSzurkolói Kluboldalán: https://szurkoloiklub.mlsz.hu/

 

3.2 Egyéb kedvezmények

Az esemény Szervezője jogosult egyéb kedvezmények meghatározására is a jegyárból. A kosár oldalon az egyes jegyeknél, az „Teljes ár” panelre kattintva láthatja az elérhető kedvezményeket, melyek közül a kívánt kedvezmény kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a fizetendő jegyárat. A kedvezmény hozzárendelése jegyenként történik. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy a megfelelő áron szerepelnek a kosarában a jegyek, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezményfajták feltételekhez kötöttek (pl. nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.

 

4. A kosár

4.1 A kosár használata

A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket szektoronként csoportosítva.Látható a kiválasztott mérkőzés, annak időpontjával és helyszínével, az egyes jegyeknél pedig a szektor, a sor, a szék, valamint az árJegyeit/bérleteit a jegyár mellettikuka ikonra kattintva törölheti egyesével.Jegyfelajánlás esetén nincs lehetőség egyesével törölni a jegyeket/bérleteket.

Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a „Tovább” gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni, sem visszaváltani nem áll módunkban.

 

4.2 Személyes adatok megadása

Névre szóló jegyértékesítés esetén, a kosár oldalon, minden egyes jegynél/bérletnél külön-külön kell megadnia a jegy tulajdonosának adataitA beviteli mezőbe meg kell adnia annak a szurkolónak a Szurkolói Klub felhasználónevét, akinek a nevére szeretné vásárolni a jegyet. A Nevesítés gombra kattintva a rendszer ellenőrzi a megadott felhasználói azonosítót. Amennyiben a felhasználói azonosító érvényes, úgy megjelennek az adott szurkoló személyes adatai. Amennyiben a felhasználói azonosító nem érvényes, vagy a Szurkolói Klub tagsági szintje nem megfelelő, esetleg már van a szurkoló nevén jegy vagy olyan bérlet, amibe az aktuális mérkőzés is bele tartozik, úgy hibaüzenet jelenik meg.

A „Saját nevemre szeretném” gomb megnyomásával lehetséges a jegy nevesítése az aktuálisan bejelentkezett vásárló nevére.

A „Más névre szeretném” gomb megnyomásával lehet a jegyet más részére nevesíteni.

A kosárban lévő egyik jegynek kötelezően az aktuálisan bejelentkezett vásárló nevére kell nevesítésre kerülnie. A Tovább gomb csak akkor kerül aktív állapotba, ha minden jegy nevesítésre került és az egyik jegy a bejelentkezett felhasználó nevén van.

Miután az összes jegyhez megadta a megfelelő adatokat, akkor a„Tovább” gombbal léphet tovább a fizetéshez.

A megadott személyes adatokat a rendszer összeveti a Rendőrség által üzemeltetett Sportrendészeti Nyilvántartás (továbbiakban SRNY) adataival, és amennyiben egyezést talál, úgy a vásárlás nem folytatható.

Egy mérkőzésre egy személy részére csak egy jegy vásárolható.

A névre szóló belépőjegyek, bérletek és a voucherek (utalványok) a kiállításukat követően változtatás nélkül nem ruházhatók át. A Szervező (külföldön vagy idegenben megrendezésre kerülő sportrendezvény esetén a szervezésben közreműködő hazai sportszervezet) dönthet úgy, hogy a névre szóló Belépőjegyek átruházásához egy ún. névátírási lehetőséget biztosít ingyenesen, vagy térítés ellenében.

 

5. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele

Az internetes jegyértékesítés során e-mailes kézbesítésre van lehetőség. A Szervező meghatározhatja, hogy a vásárlás visszaigazoló e-mailben található linkről Ön jegyet (E-ticket) vagy egy vouchert tölthet le. 

A vásárló minden esetben megkapja az összes általa vásárolt jegy letöltéséhez szükséges linket e-mailen a profiljában megadott e-mail címére. Kérjük, figyeljen rá, hogy az e-mail postafiókja aktív legyen és ne legyen megtelve, illetve ha nem találja a beérkező levelet, akkor ellenőrizze azt a promóciók, levélszemét, spam és egyéb hasonló mappákban is. 

A jegyek tulajdonosai (aki lehet ugyanaz, mint a vásárló, vagy attól eltérő személy is) a jegyüket láthatják a saját Szurkolói Klub profil oldalukon is. De minden személy csak a saját jegyét láthatja a profil oldalán. A Szurkolói Klub weboldalon vagy alkalmazásban minden érvényes jegy esetében a stadionba a belépőkapun való belépéshez megjeleníthető a QR kód.

 

5.1 E-ticket

A vásárlást követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, melyben egy link található. A linkre kattintva Ön letöltheti a jegyét PDF formátumban.  Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot vagy vigye azokat magával az okostelefonján. A PDF dokumentum megnyitásához megfelelő programra, például Adobe Readerre van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód/QR kód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot/QR kódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy a nem névreszóló, teljes árú jegy esetén az E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről! Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód/QR-kód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal/QR-kóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül. A jegytulajdonos gondatlanságából lemásolt vonalkódokkal/QR-kódokkal kapcsolatos károkért aSzervező nem vállal felelősséget, így ezekben az esetekben a jegyár visszatérítése vagy a stadionba való belépés sem lehetséges.

 

5.2 Voucher

A Szervező (külföldön vagy idegenben megrendezésre kerülő sportrendezvény esetén a szervezésben közreműködő hazai sportszervezet) dönthet úgy, hogy a vásárlás alkalmával a Vásárló a Belépőjegy helyett ún. vouchert (utalványt) kap és a Szervező által előzetesen meghirdetett helyen (mely lehet a mérkőzés helyszínén vagy helyszínéhez közel), a mérkőzést megelőzően, a Szervező által meghatározott időpontban, a Vásárló személyes adatainak ellenőrzését követően adja át a Belépőjegyet. A voucher vásárlásának tényével a vásárló elfogadja, hogy a vouchereken nem szerepel az ülőhely, azok a jegy kiváltásával kerülnek elosztásra, azonban az InterTicket és az MLSZ nem tud felelősséget vállalni azért, hogy a rendezvény hazai szervezője biztosítja annak jogát, hogy a jegybirtokosok a részükre kijelölt helyre ülnek, vagy onnan a kilátás esetlegesen korlátozott.

 

6. Fizetés

6.1. Vásárlási információk

A kosár oldalon a „Tovább” gombra kattintva tudja megtekinteni/megadni a számlázási adatokat. Alapértelmezésben az aktuálisan bejelentkezett vásárló Szurkolói Klub profil oldalán megadott névre és címre kerül kiállításra a számla. Cégnévre kért számla esetén meg kell adni a cég adószámát, a cég nevét és számlázási címét. Ha nem magyar illetőségű jogalanyra kér számát, kérjük töltse ki a mezőket és forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. A Kapcsolattartási adatok (e-mail cím és telefonszám) nem módosíthatóak, azokat a jegyrendszer a profil oldaltól veszi át automatikusan.

Az Összegző oldalon összesítve láthatja a vásárlása adatait. A legalsó mezőben a linkekre kattintva lehetősége van elolvasni az InterTicket Kft. Általános Szerződési Feltételeit, az Adatkezelési Szabályzatát, a 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 15. §-a szerinti tájékoztatást, a jelen Vásárlási Tájékoztatót, valamint a szervező MLSZ Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Tájékoztatóját és Pályarendszabályát. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. A nyilatkozatok felsorolása mellett a mező bepipálásával lehetősége van elfogadni ezeket, valamint megerősítenie, hogy elmúlt 18 éves.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megvásárolt – adott időpontra szóló -– jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők.

 

6.2 Bankkártyás fizetés

Az InterTicket több bank, illetve fizetési szolgáltató bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz sem az InterTicket Kft., sem az MLSZ nem jut hozzá.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!

  • Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személy nevét adja meg!

  • Bankkártyaszám: A kártyán található 15 vagy 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!

  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl.10/29 - 2029. október).

  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - néhány másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük, ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! A megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek/bérletek paraméterei.

A fizetés ideje alatt a helyek foglaltak maradnak, a fizetés ideje a 15 perces kosáridőn felül van. Sikeres fizetés akkor jön létre, ha a fizetési szolgáltató az adott tranzakciót sikeresnek jelzi vissza a jegyértékesítő rendszer részére. Amennyiben a fizetés sikertelen, és ezt a fizetési szolgáltató visszajelzi a jegyértékesítő rendszer részére, úgy a jegyek a kosárban maradnak és újabb fizetési kísérlet indítható. Amennyiben a fizetési tranzakció megszakad és a fizetési szolgáltató nem jelez vissza a jegyértékesítő rendszernek, úgy egy hosszabb (kb. 30 perces) várakozási idő letelte után a kosár kiürítésre kerül és a helyek felszabadításra kerülnek.

 

7. Elállás a vásárlástól

A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az rendezvény elmaradása esetének kivételével).

Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található az InterTicket Kft. Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.

Rendszerünkön keresztül kizárólag vásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy Ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!

 

8. A vásárlás visszaigazolása

A sikeres vásárlásról az InterTicket rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal.A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

 

9. Hiba a fizetés során

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal! Ne indítsa újra a vásárlást!

 

10. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni.

A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak továbbított e-mailben kérheti.

 

11. Belépés a rendezvényre

A jegyvásárlással Ön elfogadja a Szervező által közzétett pályarendszabályokat. A rendezvényre történő belépést a Szervező megtagadhatja, amennyiben Ön nem igazolja a személyazonosságát a Szervező kérésére vagy az igazolás során kiderül, hogy a személyes adatai nem egyeznek meg a névre szóló jegyhez rendelt személyes adatokkal, illetve kedvezményes jegy esetén nem tudja igazolni a jogosultságát az adott kedvezményre. A belépés abban az esetben is megtagadásra kerül, ha Ön olyan hazai vagy külföldi kizárás, el- vagy kitiltás hatálya alatt áll, amely az adott sportrendezvényt is érinti. A részletes pályarendszabály külön oldalon olvasható.

 

12. Elmaradt mérkőzések

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén Önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradt mérkőzés esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

Amennyiben a meghirdetett programban a Szervező az időpont, illetve programváltoztatás jogát gyakorolva változtatja, a rendezvény nem minősül elmaradottnak.

A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártya-szám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya-adatokat pedig nem kezelünk vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján az Ön által választott bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – 30-60 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ezen idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

 

13. Adatainak tárolása, védelme

Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Adatkezelési Tájékoztatót.Felhívjuk a figyelmét, hogy az InterTicket, illetve a Szervező nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szervező jogosult a névreszóló jegyek esetében a személyazonosságot, a kedvezményes jegyek esetén a jogosultságot igazoló dokumentumok ellenőrzésére. Elveszett, vagy eltulajdonított jegyek esetén új vonalkód/QR kód kiállítására nincs mód, az ebből eredő kizárásért az InterTicket és a Szervező nem vállal felelősséget és kártérítésre nem kötelezhető.

 

14. Ügyfélszolgálat

Az Ügyfélszolgálat elérhetőségei ide kattintva érhetőek el.

 

15. Mozgáskorlátozott és kísérő belépőjegy/bérletek vásárlásának menete:

Felhívjuk figyelmét, hogy a mozgáskorlátozott belépőjegyet/bérletet kizárólag arra jogosult személy veheti igénybe.A mozgáskorlátozottak számára kialakított hely, és mellette egy kísérő számára ülés biztosított a nézőtéren. A mozgáskorlátozott szurkolók kizárólag kísérővel érkezhetnek. A mozgáskorlátozott hely ingyenesen, a kísérő a legalacsonyabb árkategóriájú jeggyel/bérlettel jogosult a belépésre. Mozgáskorlátozott helyek a százas szektorok fölött, az első emeleti kerengőn találhatók.Megrendelésének leadásához látogasson el a Mozgáskorlátozott jegyek oldalra.

 

16. Névátírás

A megvásárolt jegyet/bérletet annak tulajdonosa (akinek az adatai a jegyen vagy bérleten szerepelnek) átírhatja más szurkoló nevére.

A névátírás kizárólag a legalább Szurkolói Klub tagsággal rendelkező személy részére érhető el és csakis a névátírási időszakban kezdeményezhető.

A névátírás a Szurkolói Klub weboldalán vagy az MLSZ SZK APP Jegyeim oldalán kezdeményezhető, a saját névre szóló jegyen/bérleten elhelyezett a Jegy átruházása / Átruházás gomb megnyomásával.

Egy jegy/bérlet csak egy alkalommal ruházható át, az átruházást mindig a jegy/bérlet aktuális tulajdonosa kezdeményezheti. 

Az átíráshoz először egy névátírás utalványt kell vásárolni. Egy utalvánnyal átírható egy jegy, egy bérlethez tartozó mérkőzés vagy a teljes bérlet is. A vásárlás után e-mailben elküldjük az utalvány letöltéséhez szükséges linket.

 

Bővebb információért kattintson ide.

 

Már csak néhány percig tartjuk fenn neked a kiválasztott jegyeket!

A 15 perces vásárlási időkorlát hamarosan lejár.
A hátralévő idő:

00:00

tétel a kosárban

Fizetendő összeg:

Lejárt a vásárlási időkorlát!

Kérjük állítsa össze a kosarát újra!